Działając od kilkunastu lat w strukturach marketingowych spółek giełdowych, firm będących liderami rynkowymi, zdobyliśmy doświadczenia, które z powodzeniem dyskontujemy jako project managerowie, a w określonych przypadkach interim managerowie.
Założycielem firmy jest Jacek Pasternak, który przygodę z marketingiem zaczynał w latach 90. Od tego czasu zarządzał obszarem marketingu w dużych grupach kapitałowych. Uczestniczył zarówno w intensywnym rozwoju tych firm jak i w procesach restrukturyzacyjnych, prowadzonych w okresach recesji. To zaowocowało pragmatycznym podejściem do funkcji marketingu w przedsiębiorstwie. Jego doświadczenie doradcze i outsourcingowe sięga roku 2006, kiedy to podjął się realizacji dużych projektów consultingowych oraz na zasadzie outsourcera prowadził duże projekty marketingowe.
Pozostali pracownicy i współpracownicy to osoby od wielu lat związane z rynkiem usług marketingowych, mające doświadczenia zarówno jako freelancerzy jak i project managerowie prowadzący duże projekty.
Nasz model funkcjonowania w dużej mierze oparty jest na idei outsourcingu i pracy projektowej.
W zależności od skali projektu, potrzeb klienta oraz czasu realizacji projektów, tworzymy dedykowane zespoły projektowe, w skład których wchodzą eksperci z poszczególnych dziedzin. Takie podejście do realizowanych usług gwarantuje minimalizację kosztów projektu oraz dużą elastyczność w trakcie jego realizacji.
Klient nie jest obciążany kosztami, które nie „pracują” na jego rzecz.