oferta

Jesteś tutaj

photo

Akcje promocyjne

Organizowane przez nas akcje promocyjne opierają się na metodologii marketingu 360°. Tylko tak kompleksowe podejście gwarantuje odpowiednią siłę rażenie akcji i skuteczne dotarcie do grupy docelowej. Każdą akcję promocyjną poprzedza analiza rynku, na którym ma ona zostać przeprowadzona, ze szczególnym zwróceniem uwagi na preferencje grupy docelowej oraz działania konkurencji. Takie podejście pozwala nam na proponowanie świeżych i wyróżniających się rozwiązań.

Wprowadzanie nowych produktów na rynek

Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek, zarówno z zakresu usług jak i dóbr przemysłowych, a także konsumpcyjnych. Stawiamy na kompleksowe podejście. Nasze działania nie ograniczają się do standardowych form marketingu takich jak ATL i BTL. Przy wprowadzaniu nowych produktów chętnie korzystamy z marketingu mobilnego, wirusowego, czy ambient marketingu. Takie podejście pozwala nam na oferowanie rozwiązań świeżych, a niekoniecznie wysokokosztowych.

Analiza rynku, na który wprowadzany będzie produkt
Analiza produktu w wymiarach: cechy produktu, wyróżniki produktu, cena,
dystrybucja
Analiza klientów docelowych
Analiza produktów konkurencyjnych
Projektowanie działań
Budżetowanie działań
Realizacja
Badanie efektywności kosztowej
Raporty i analizy powykonawcze

Obsługa akcji promocyjnych

Obsługujemy akcje promocyjne o różnym stopniu złożoności, od prostych, krótkotrwałych promocji skierowanych do ograniczonego kręgu odbiorców, a skończywszy na wielowymiarowych kampaniach skierowanych do szerokiego kręgu klientów, różnych kanałów sprzedaży, a także obejmujących rozbudowane portfolio produktowe.

Analiza uczestników akcji promocyjnej
Analiza działań promocyjnych konkurencji
Projektowanie akcji z uwzględnieniem mechanizmów funkcjonowania, materiałów informacyjnych, POS’ów, multimediów, WWW i innych nośników promocyjnych.

Trade marketing

Marketing kanałów sprzedaży jest kluczowym elementem wspierającym sprzedaż przedsiębiorstwa. Im skuteczniejsze działania w tym zakresie, tym większe prawdopodobieństwo sukcesu sprzedażowego firmy. Nasze działania z zakresu trade marketingu, koncentrują się na marketingu dedykowanym do punktów sprzedaży, a także zorientowane sana ośrodki decyzyjne klienta. W ramach tej usługi zarządzamy systemami ekspozycyjnymi, promocją w punkcie sprzedaży, a także uruchamiamy punkty partnerskie.

Nasze działania trade marketingowe koncentrują się na:

Analizie skuteczności dotychczasowych działań zorientowanych na kanały sprzedaży
Optymalizacji działań marketingowych dedykowanych do kanałów sprzedaży
Audycie i optymalizacji systemów POS
Planowaniu i realizacji związanej z uruchamianiem partnerskich punktów sprzedaży
Pomocy koncepcyjnej i organizacyjnej w rozpoczęciu działalności franchisingowej

  • logo impel
  • logo rawlplug
  • logo koelner
  • logo modeco
  • logo globus
  • logo bunge
  • logo ipt call center