Oferowane przez nas programy lojalnościowe tworzone są zgodnie z zasadą - szyte na miarę. Obsługiwaliśmy programy obejmujące tysiące klientów i generujące setki milionów złotych, ale również takie, w których uczestniczyła niewielka ilość klientów. Pracę nad każdym programem zaczynamy od dogłębnej analizy klientów, ich preferencji, a także właściwego zdefiniowania celu biznesowego, który ma zostać zrealizowany przy wykorzystaniu programu.
Projektujemy i obsługujemy program lojalnościowe skierowane zarówno do klienta biznesowego jak i indywidualnego. Żeby dopasować program do specyfiki Twoich klientów najpierw przeprowadzamy ich analizę, a następnie proponujemy optymalne rozwiązanie. W ramach naszych programów wykorzystujemy różne media kontaktu, w zależności od możliwości i potrzeb klienta, a także uczestnika programu.
Stawiamy na precyzję komunikacji, interaktywność oraz wysoki poziom zadowolenia uczestników programu.
Elementy składowe usługi:
Analiza klientów / analiza koncentracji sprzedaży
Analiza preferencji klientów pod kątem programu
Analiza efektywności dotychczasowych programów lojalnościowych
Opracowanie koncepcji programu oraz kreacji
Materiały drukowane
Rekrutacja klientów
Platforma www - realizacja i utrzymanie
Komunikacja sms
Infolinia
E-mailing
Obsługa akcji specjalnych
Obsługa programu
Obsługa nagród
Proponowane przez nas programy mają zazwyczaj długotrwały przebieg, bo tylko w ten sposób można zbudować trwałą relację. Niemniej jednak są sytuacje, w których zasadne jest wprowadzenie programu krótkotrwałego. W takich sytuacjach koncertujemy się na zagwarantowaniu efektu biznesowego, w krótkim terminie. Nie jesteśmy zwolennikami niepowiązanych ze sobą działań akcyjnych dlatego nawet w przypadku programów krótkotrwałych wykorzystujemy wszelkie narzędzia i atrybuty wykorzystywane podczas programów długookresowych.
Budowanie lojalności jest procesem wielowarstwowym. Z naszych doświadczeń wynika, że największe efekty przynoszą programy lojalnościowe, w które zaangażowani są zarówno klienci zleceniodawcy jak i pracownicy sił sprzedaży. Dlatego zawsze gdy to zasadne proponujemy takie rozwiązania. Projektujemy również programy uwzględniające wszystkich uczestników procesu sprzedażowego, poczynając od odbiorcy ostatecznego, poprzez pośrednika, a skończywszy na producencie / dostawcy końcowym.